Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum Pod Kocykiem Warez Pełne Wersjie Gier Strona Główna
Quake III Arena

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pod Kocykiem Warez Pełne Wersjie Gier Strona Główna -> Pełne Wersje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Texas
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/50
Skąd: z biurka

PostWysłany: Śro 13:34, 03 Maj 2006    Temat postu: Quake III Arena

Quake III Arena


Chyba nie trzeba opisywac o co chodzi
poprstu bij zabij i badz najleszy ;]



Rozmiar: 437 MB
Wymagania: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.
CD-KEY: 333333333 - do końca


Początki (zawsze trudne):
Jak już pewnie słyszeliście, (ale ja się powtórzę) Quake 3 jest grą przeznaczoną do grania tylko w trybie multiplayer (i chwała ID za to;-). W trybie tym będziemy mogli pograć na kilka sposobów a mianowicie:



Deathmath (chyba najpopularniejszy tryb gry)

Team Deathmath (to samo co wcześniej tylko, że w grupie)

Tournament (pojedynki 1na1 przegrany odpada, zwycięzca gra z następnym, który czeka w kolejce)

Capture the Flag (krótko: zabierz flagę przeciwnikowi i zanieś ją do siebie Wink

Momencik, ale w trybie singleplayer też będziemy mogli pogiercować, może nie w takiej formie jak np. w Half Lifie, ale będzie można, gdyż w trybie tym przyjdzie nam tępić boty (o których mowa ciut niżej). Walki z nimi będą podzielone na Teary od 0 do 7. Wspominałem już, że Quake 3 przeznaczony będzie w większości do multiplayera, więc ID mogło tak go dopieścić, że wynikiem jest gra prawie doskonała. Więc teraz przyszedł moment powiedzieć słów kilka o małych rzeczach które zwiększą przyjemność z fragownaia.

Mała rzecz a cieszy:
Pierwszą innowacją, która jest jedną z ciekawszych, są odznaczenia, ordery (jak kto woli), które będziemy dostawać za nasze wyczyny na Arenie: perfect - za przejście mapki bez straty życia, gauntlet - to dostaje się za zamiłowanie przeciwnika na śmierć, impresiwe - za dwa trafione strzały z reila pod rząd, akuracy - 50% trafionych strzałów, exelent - dwa fragi pod rząd i w końcu frags - nazwa mówi sama za siebie. Ciekawostką jest to, że te odznaczenia są wyświetlane nad twoją głową podczas gry (więc radzę: nie daj się zapiłować bo to chyba największa zniewaga) poniżej przedstawiam te oto odznaczenia w kolejności w jakiej wymieniałem:



Kolejną bardzo ciekawą rzeczą (osobą) jest lektor, który szatańskim głosem będzie ci przypominał twoją pozycję podczas gry, jak również o odznaczeniu które przed chwilą dostałeś, co podnosi jeszcze bardziej poziom andrenaliny podczas gry. Przykładem jest moment w którym wychylasz się na prowadzenie by później spaść na drugą pozycję i tak przez cały meczyk Wink. Owy lektor stał się swojego czasu przyczyną sporu. W której grze został po raz pierwszy użyty, czy w Quaku 3, czy w Unreal Tournament. Powiem krótko, oczywiście, że panowie z ID byli pierwsi (ale to taka ciekawostka).Ważną rzeczą dla osób grających po necie powinna być informacja, iż w momencie, w którym będziemy mieli wtyke bądź będziemy pisać nad naszą głową pojawi się odpowiedni znaczek (nie musimy się teraz głupio tłumaczyć "No bo miałem wtyke"). No i to by było chyba na tyle z tych ciekawszych rzeczy, oczywiście takich innowacji jest o wiele więcej, ale nie widzę sensu ich tutaj wymieniać.

Z czym do ludzi, czyli nasz arsenał:
Zbiór naszych pepeszy nie będzie się zbyt różnił od tego znanego/nieznanego z Quake'a 2. Zmieniła się jedynie ich fizyka. Naszą pierwszą bronią będzie piła w większości gry nie przydatna, potem już trochę lepszy jest Machinegun, który jest podstawową bronią z limitowaną ilością amunicji (wbrew pozorom może się w niektórych momentach wydać niebezpieczny), następnie shotgun jest szybszy od ss z q2 ale i słabszy (we właściwych rękach może okazać się zabuczą bronią). Grande launcher - strzela szybciej niż jego odpowiednik z q2 jak również posiada większą moc (jak dobrze zasiejesz to zbierzesz dobre plony Wink). Rocket launcher, nie trzeba nic mówić nazwa mówi sama za siebie, dodam tylko, że rakiety są teraz o wiele szybsze, co powoduje wzrost dynamiki, ale za to zmniejszyło się ich pole rażenia. Lightning - jeśli pamiętacie czasy Q1 to powinniście wiedzieć o czym mowa. Railgun - jest ciut szybszy od reila z q2, moja ulubiona broń, Smile. Plasma gun - jest to bron mocnego rażenia, jej wadą jest to, że w momencie strzelania zmniejsza się pole widzenia. No i ostatnia już broń znana również graczą Quaka 2 jako broń dla lamera, a mowa o BFG - która strzela większymi i szybszymi pociskami od plasmy gun'a, jest również niebezpieczna dla użytkownika, ale może dostarczyć wiele radości z użytkowania. Należy dodać, że tym razem żadna giwera nie będzie nam obojętna, są one tak perfekcyjnie dobrane, do tego mapki wymuszają od nas byśmy używali każdego typu broni.

Jak wspaniale być pięknym:
Muszę się ze wstydem przyznać, że do momentu kiedy nie zobaczyłem pełnej wersji Q3 byłem przekonany o wyższości grafiki UT nad Quak'iem 3, lecz się w porę opamiętałem. Wszystkie krzywe (wielokąty), efekty świetlne i nasycenie kolorów, nie wspominając już o mgiełkach i dymkach, które znakomicie wyglądają w 32 bitach, to wszystko sprawia, że gierka prezentuje się rewelacyjnie i podtrzymuje mroczny klimat. Również modelom nie można nic zarzucić, dla ciekawostki dodam, że iD zwiększyło ilość polygonow (czyli wielokątów) z ok. 400-500 do ok. 800-900. Oznacza to, że modele są dwa razy ładniejsze Wink. Kiedy mowa o modelach nie można zapomnieć o ich animacji, która jest bardzo płynna, każdy model ma swój sposób chodzenia trzymania broni skakania itp.
Nie można nie wspomnieć o muzyce, która stała się już chyba standardem w Quakach, a mianowicie ostry metal, który zagrzewa nas do walki jak mało co.

Dobry przeciwnik to martw przeciwnik:
Naszymi wrogami numer jeden, a czasami nawet sprzymierzeńcami w trybie singleplayer będą BOTY - inteligentne komputerki. Ich inteligencja i spryt zadziwia mnie, czasami zapominam, że gram tylko z komputerem. Nie powinno to nikogo dziwić gdyż boty napisał twórca najmądrzejszego bota do q2 mowa o Gladiatorze. W trybie CTF będziemy mogli grać z botami w jednej drużynie wydawać im rozkazy od prostych tj: "za mną" czy "broń bazy" do bardziej skomplikowanych np: "kampuj przy rakiecie z reila nie pakując się". Takie kontrolowanie bota spowoduje zwiększenie zabawy do maximum.

Podsumowanie:
Quake 3 Arena jest grą doskonałą, przy której radości doznają nowicjusze jak i starzy wyjadacze. Duża dynamika nie pozwoli nam na chwilę nudów, ciągłe będziemy musieli biegać i uciekać przed przeciwnikami. Także wspaniała grafika, nie będzie nam obojętna. Klimat utrzymany jest w stylu Q1 (mroczne zamczyska) jak również i Q2 (futurystyczne bazy kosmiczne). Nie można zapomnieć o wspaniałych botach, który zachowania czasami nie sposób przewidzieć Wink). Jednym słowem Quake 3 jest grą na naprawdę wysokim poziomie.



[link widoczny dla zalogowanych]






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pod Kocykiem Warez Pełne Wersjie Gier Strona Główna -> Pełne Wersje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin